Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rocknroll_suicide" data-source="post: 66128"><p>självklart är det upp till var och en att själv bestämma om man vill stå på ett par snowblades eller inte. och självklart är det i betraktarens ögon om man tycker det är snyggt, coolt, eller förbannat jävla äckligt och fult. </p><p></p><p>dessutom så tycker jag att det känns rätt okej att folk får uttrycka vad de tycker om dessa, från de flestas synvinkel, jävulens redskap. och jag tycker också att alla inte behöver ta allting som sägs så bokstavligt, mycket kan faktsikt innehålla symbolik... </p><p>hur som helst så kan jag själv utfärda en varning! att gå över från skidor (eller bräda) till snowblades är som att börja gå på alla fyra igen! </p><p>det finns ingen utmaning i snowblades, man kan enkelt ta sig ned för varje backe utan att för den delen få känna minsta stolthet av det, man kan omöjligt komma upp i några roliga hastigheter, och man känner sog förbannat löjlig! sanna mina ord! detta är ett av jävulens värsta redskap!</p><p></p><p>stay metal</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rocknroll_suicide, post: 66128"] självklart är det upp till var och en att själv bestämma om man vill stå på ett par snowblades eller inte. och självklart är det i betraktarens ögon om man tycker det är snyggt, coolt, eller förbannat jävla äckligt och fult. dessutom så tycker jag att det känns rätt okej att folk får uttrycka vad de tycker om dessa, från de flestas synvinkel, jävulens redskap. och jag tycker också att alla inte behöver ta allting som sägs så bokstavligt, mycket kan faktsikt innehålla symbolik... hur som helst så kan jag själv utfärda en varning! att gå över från skidor (eller bräda) till snowblades är som att börja gå på alla fyra igen! det finns ingen utmaning i snowblades, man kan enkelt ta sig ned för varje backe utan att för den delen få känna minsta stolthet av det, man kan omöjligt komma upp i några roliga hastigheter, och man känner sog förbannat löjlig! sanna mina ord! detta är ett av jävulens värsta redskap! stay metal [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Tillbaka
Topp