Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 66134" data-attributes="member: 27243"><p>Som några av er ovan sagt så är det ju upp till var och en hurvida man vill åka blades eller vanliga skidor.</p><p></p><p>Blades inbjuder till andra saker som man inte kan göra på skidor, översteg t.ex. (vad nu det ska vara bra för).</p><p></p><p>Jag minns när jag var liten (kanske inte så längesen som andra kultförklarade ikoner här inne) men då fans det något som hette bigfoot. </p><p>För er som sätt dem så kan jag upplysa er om att det är ett par korta skidor formade som fötter. inte alls roligt egentligen men de fanns. </p><p>nöjet med skidor som dessa dog ut mer eller mindre för att sedan komma tillbaka i ny timglasform och heter som ni vet Snowblades. </p><p></p><p>lite trött på detta ständiga behov av att få sympati och finna en gemenskap genom att trycka ner andra. </p><p>tråkig läsning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 66134, member: 27243"] Som några av er ovan sagt så är det ju upp till var och en hurvida man vill åka blades eller vanliga skidor. Blades inbjuder till andra saker som man inte kan göra på skidor, översteg t.ex. (vad nu det ska vara bra för). Jag minns när jag var liten (kanske inte så längesen som andra kultförklarade ikoner här inne) men då fans det något som hette bigfoot. För er som sätt dem så kan jag upplysa er om att det är ett par korta skidor formade som fötter. inte alls roligt egentligen men de fanns. nöjet med skidor som dessa dog ut mer eller mindre för att sedan komma tillbaka i ny timglasform och heter som ni vet Snowblades. lite trött på detta ständiga behov av att få sympati och finna en gemenskap genom att trycka ner andra. tråkig läsning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Tillbaka
Topp