Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haldemar" data-source="post: 66151" data-attributes="member: 13728"><p>Muahahahaha!!</p><p></p><p>Jaha... Då var det dags igen då, ännu en unge som gått på niten att man ska tala om vad andra ska åka och vad som är coolt.</p><p></p><p>Lätt att falla in i det balla ledet med många andra TT-åkare utan skägg, identitet och tillhörighet. Sådant som man oftast fortfarande söker efter i puberteten...</p><p>Att detta sedan yttrar sig genom hjärnlösa inlägg där man försöker intyga alla andra om att man är en riktig tuffing med walkman och twintips bevisar min tes om personlig omognad. </p><p>Många som klankar ner på blades har säkert åkt dessa innan tills de hörde rykten om att det inte längre är ballt varpå de lägger dem på hyllan och utnämner sig till kungar med "riktiga skidor".</p><p></p><p>"Dom förstör hoppen", "det är farligt" och andra roliga anledningar övertygar inte mig att blades är fel och att ni vet hur man beter sig i parken....</p><p></p><p>Ta´t lungt grabben, vi tycker du är tokball även om du inte hatar bladesåkare.....</p><p>Så knip igen och samsas med de andra barnen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haldemar, post: 66151, member: 13728"] Muahahahaha!! Jaha... Då var det dags igen då, ännu en unge som gått på niten att man ska tala om vad andra ska åka och vad som är coolt. Lätt att falla in i det balla ledet med många andra TT-åkare utan skägg, identitet och tillhörighet. Sådant som man oftast fortfarande söker efter i puberteten... Att detta sedan yttrar sig genom hjärnlösa inlägg där man försöker intyga alla andra om att man är en riktig tuffing med walkman och twintips bevisar min tes om personlig omognad. Många som klankar ner på blades har säkert åkt dessa innan tills de hörde rykten om att det inte längre är ballt varpå de lägger dem på hyllan och utnämner sig till kungar med "riktiga skidor". "Dom förstör hoppen", "det är farligt" och andra roliga anledningar övertygar inte mig att blades är fel och att ni vet hur man beter sig i parken.... Ta´t lungt grabben, vi tycker du är tokball även om du inte hatar bladesåkare..... Så knip igen och samsas med de andra barnen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowblades? fan heller!!
Tillbaka
Topp