Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard BOOOOOTS!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M4lin" data-source="post: 1006944" data-attributes="member: 50677"><p>Hej där hoppsan. Säsongen börjar ta slut och det betyder rea. Jag måste köpa nya boots för mina är trasiga och nu har även den andra silvertejprullen tagit slut. Vägrar köpa en ny för 7.90 e! Därför...</p><p></p><p>Kan någon vänlig själ säga mig vilka boots som är grymma? Jag har smala fossingar som även är löjligt platta. Jag är en dam och har åkt bräda en massa. Vill gärna ha rätt mjuka boots, inga hårda pistvänliga saker. Åker mest puder. </p><p></p><p>Någon som har erfarenhet av Vans och Nike? </p><p></p><p>TACKSAM FÖR SVAR!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M4lin, post: 1006944, member: 50677"] Hej där hoppsan. Säsongen börjar ta slut och det betyder rea. Jag måste köpa nya boots för mina är trasiga och nu har även den andra silvertejprullen tagit slut. Vägrar köpa en ny för 7.90 e! Därför... Kan någon vänlig själ säga mig vilka boots som är grymma? Jag har smala fossingar som även är löjligt platta. Jag är en dam och har åkt bräda en massa. Vill gärna ha rätt mjuka boots, inga hårda pistvänliga saker. Åker mest puder. Någon som har erfarenhet av Vans och Nike? TACKSAM FÖR SVAR! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard BOOOOOTS!?
Tillbaka
Topp