Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots [köpråd]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pooths" data-source="post: 1081819" data-attributes="member: 159755"><p>Jo jag vet att man ska testa en massa! Men det är som sagt svårt då man bor i Östergötland där det inte finns mycket olika modeller eller storlekar så jag behöver lite riktlinjer för vad som kan tänkas passa så att jag kan beställa och testa! Jag vill inte beställa något om jag inte vet att det är en stor sannolikhet att det är något jag kan tänka mig åka med, även om det är gratis retur!</p><p>De butiker som säljer snowboard utrustning i området är XXL och Stadium och deras utbud är under all kritik, de har inte ens hälften av deras redan smala utbud i butikerna här.</p><p>Så återigen, finns det någon som har de nämnda bootsen eller som har testat dem och känt liknande eller bara allmänna tips.</p><p></p><p>Kan ju även tillägga att jag hellre åker pist och offpist än park, även om det också inträffar ibland.</p><p></p><p>*EDIT* Främst undrar jag vilka modeller som hanterar tryck på fotleden bättre än Burton Moto</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pooths, post: 1081819, member: 159755"] Jo jag vet att man ska testa en massa! Men det är som sagt svårt då man bor i Östergötland där det inte finns mycket olika modeller eller storlekar så jag behöver lite riktlinjer för vad som kan tänkas passa så att jag kan beställa och testa! Jag vill inte beställa något om jag inte vet att det är en stor sannolikhet att det är något jag kan tänka mig åka med, även om det är gratis retur! De butiker som säljer snowboard utrustning i området är XXL och Stadium och deras utbud är under all kritik, de har inte ens hälften av deras redan smala utbud i butikerna här. Så återigen, finns det någon som har de nämnda bootsen eller som har testat dem och känt liknande eller bara allmänna tips. Kan ju även tillägga att jag hellre åker pist och offpist än park, även om det också inträffar ibland. *EDIT* Främst undrar jag vilka modeller som hanterar tryck på fotleden bättre än Burton Moto [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots [köpråd]
Tillbaka
Topp