Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
snowboard brädan för liten för min stora fötter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robotics6" data-source="post: 228801" data-attributes="member: 64131"><p>tack för snabba svar!</p><p></p><p>Ja jag har Burton moto boots som jag har köpt helt ny nyss. </p><p>Jag åker inte med så stora vinklar utan små vinklar för det mesta.</p><p></p><p>jag åker mest allround dvs mest carving sen mindre carving mm..</p><p></p><p>Så är det därför jag börja undra över brädans storlek så man kanske bör byta ut till ett bredare brädan t ex burton baron, scope wide mm som syftar till de som har stora fötter.</p><p></p><p>Så verkar det som jag ska nog byta ut till ett annat bredare brädan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robotics6, post: 228801, member: 64131"] tack för snabba svar! Ja jag har Burton moto boots som jag har köpt helt ny nyss. Jag åker inte med så stora vinklar utan små vinklar för det mesta. jag åker mest allround dvs mest carving sen mindre carving mm.. Så är det därför jag börja undra över brädans storlek så man kanske bör byta ut till ett bredare brädan t ex burton baron, scope wide mm som syftar till de som har stora fötter. Så verkar det som jag ska nog byta ut till ett annat bredare brädan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
snowboard brädan för liten för min stora fötter?
Tillbaka
Topp