Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-butik live...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dragonfish" data-source="post: 616742" data-attributes="member: 103338"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Det är så att jag planerar att köpa en ny bräda + bindningar+ boots. Enligt "alla" affärer är snowboard "ute i år" och därför är det riktigt svårt att hitta något vettigt. Har provat alla kedjorna, typ stadium, men mindre förvånande inte hittat någonting jag vill ha. </p><p></p><p>Problemet är att jag inte vet några bra special-butiker...</p><p></p><p>Om man vill ha bra hjälp (och därför inte köpa på nätet)vart någonstans ska man vända sig?</p><p></p><p>Jag bor i Luleå, är ibland i Eskilstuna och då är ju Stockholm rätt nära, men är villig att åka någonstans om det finns något riktigt bra ställe...</p><p></p><p>//Julia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dragonfish, post: 616742, member: 103338"] Hej alla! Det är så att jag planerar att köpa en ny bräda + bindningar+ boots. Enligt "alla" affärer är snowboard "ute i år" och därför är det riktigt svårt att hitta något vettigt. Har provat alla kedjorna, typ stadium, men mindre förvånande inte hittat någonting jag vill ha. Problemet är att jag inte vet några bra special-butiker... Om man vill ha bra hjälp (och därför inte köpa på nätet)vart någonstans ska man vända sig? Jag bor i Luleå, är ibland i Eskilstuna och då är ju Stockholm rätt nära, men är villig att åka någonstans om det finns något riktigt bra ställe... //Julia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-butik live...
Tillbaka
Topp