Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboard Chile
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 906595" data-attributes="member: 64225"><p>Dålig skidåkning, nja, kassa liftar och dyrt i förhållande vad du du får? Jajamen. Liftkortspriserna ligger runt en 400 SEK och uppåt för en dag. I Santiago finns en hel del shoppar som hyr ut både kläder och annat, uppe på orterna så finns det en skiduthyrning, du kan nog få tag i kläder där också men har du möjlighet ordna det innan skulle jag satsa på det. Om du inte vill köpa kläder på plats dvs. Angående kvalitet på grejerna så kan du nog få tag på schyssta grejer på sina ställen om du gör research innan, men det kommer kosta...Om du ändå ska dit, passa på att åka skidor men som helhet så väljer jag nog Nya Zeeland före Chile om det ska åkas på sommarhalvåret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 906595, member: 64225"] Dålig skidåkning, nja, kassa liftar och dyrt i förhållande vad du du får? Jajamen. Liftkortspriserna ligger runt en 400 SEK och uppåt för en dag. I Santiago finns en hel del shoppar som hyr ut både kläder och annat, uppe på orterna så finns det en skiduthyrning, du kan nog få tag i kläder där också men har du möjlighet ordna det innan skulle jag satsa på det. Om du inte vill köpa kläder på plats dvs. Angående kvalitet på grejerna så kan du nog få tag på schyssta grejer på sina ställen om du gör research innan, men det kommer kosta...Om du ändå ska dit, passa på att åka skidor men som helhet så väljer jag nog Nya Zeeland före Chile om det ska åkas på sommarhalvåret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboard Chile
Tillbaka
Topp