Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard för pist.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 932635" data-attributes="member: 66286"><p>90% åkare, 10% utrustning. Om ens...</p><p></p><p>Anja Päson som åker 364 dagar om året känner skillnad om det sitter en bit silvertejp under pjäxan. Åker man däremot bara 10 dar per år märker man nog ingen skillnad på 154 eller 156 cm. </p><p></p><p>Men det är en jävla materialsport. Jag räknar med 3 åkdagar denna säsong då familjen får tillskott ur brädåkningssynpunkt helt fel tid. Ändå är jag övertygad om att jag behöver iaf en ny bräda och ny jacka för att kunna åka de tre dagarna. Min bräda är 3cm för kort och jackan har börjat släppa i en söm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 932635, member: 66286"] 90% åkare, 10% utrustning. Om ens... Anja Päson som åker 364 dagar om året känner skillnad om det sitter en bit silvertejp under pjäxan. Åker man däremot bara 10 dar per år märker man nog ingen skillnad på 154 eller 156 cm. Men det är en jävla materialsport. Jag räknar med 3 åkdagar denna säsong då familjen får tillskott ur brädåkningssynpunkt helt fel tid. Ändå är jag övertygad om att jag behöver iaf en ny bräda och ny jacka för att kunna åka de tre dagarna. Min bräda är 3cm för kort och jackan har börjat släppa i en söm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard för pist.
Tillbaka
Topp