Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard från USA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheVersatileSportFreak" data-source="post: 792798" data-attributes="member: 114536"><p>Hej!</p><p>I alla fall hade en fråga om man köper än bräda från USA i detta fall funderar jag på en :</p><p></p><p>Flow Solitude Snowboard 2010</p><p></p><p>från sierra snowboard.</p><p>Så då har jag förstått så här själva brädan med frakt blir ca 2200 kr. </p><p>Sen kommer vid till tullen där tillkommer ca 600-700 kr för att skicka in den till sverige.</p><p>Senast jag köpte något via internet så var jag också tvungen att betala nån valuta kostnad när man gör om kr till dollar stämmer detta och i sådana fall hur mycket kostar det på det jag tänker köpa??</p><p>Har ju inte så jätte bra ekonomi eftersom jag går i skolan försöker man ju få ner priset så mycket som möjligt..</p><p>Men i alla vore jag väldigt tacksam för svar :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheVersatileSportFreak, post: 792798, member: 114536"] Hej! I alla fall hade en fråga om man köper än bräda från USA i detta fall funderar jag på en : Flow Solitude Snowboard 2010 från sierra snowboard. Så då har jag förstått så här själva brädan med frakt blir ca 2200 kr. Sen kommer vid till tullen där tillkommer ca 600-700 kr för att skicka in den till sverige. Senast jag köpte något via internet så var jag också tvungen att betala nån valuta kostnad när man gör om kr till dollar stämmer detta och i sådana fall hur mycket kostar det på det jag tänker köpa?? Har ju inte så jätte bra ekonomi eftersom jag går i skolan försöker man ju få ner priset så mycket som möjligt.. Men i alla vore jag väldigt tacksam för svar :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard från USA
Tillbaka
Topp