Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard från USA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BuckeL" data-source="post: 817132" data-attributes="member: 77678"><p>Tänkte göra precis som dig förra säsongen, min syrra bodde i USA och jag utnyttjade det till max o beställde en massa grejjer hem till henne (GoPro, jacka & byxor, googles, solglasögon m.m.). Tyvärr så kan ja inte hjälpa dig så mycket då jag i slutändan blev "rädd" för att skicka grejjerna hem till mig från henne pga av tull och frakt osv, så jag väntade tills hennes kille kom dit o hälsade på och sen fick han ta hem allting till mig :P</p><p></p><p>Så jag vet hur de e, känns som världens bästa idé till en början men ja tror inte det är de. Men om du ändå väljer att satsa på det så vill jag gärna höra hur det gick sen då man har flera vänner i USA :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BuckeL, post: 817132, member: 77678"] Tänkte göra precis som dig förra säsongen, min syrra bodde i USA och jag utnyttjade det till max o beställde en massa grejjer hem till henne (GoPro, jacka & byxor, googles, solglasögon m.m.). Tyvärr så kan ja inte hjälpa dig så mycket då jag i slutändan blev "rädd" för att skicka grejjerna hem till mig från henne pga av tull och frakt osv, så jag väntade tills hennes kille kom dit o hälsade på och sen fick han ta hem allting till mig :P Så jag vet hur de e, känns som världens bästa idé till en början men ja tror inte det är de. Men om du ändå väljer att satsa på det så vill jag gärna höra hur det gick sen då man har flera vänner i USA :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard från USA
Tillbaka
Topp