jo på detta hoppet hade vi nästan ett helt lass med snö, fick det från en ishall. men man borde tagit 2 lass för att få det bättre ska se om vi inte kan göra bättre trick och hopp denna helgen om vädret tillåter det. detta är menat som en kul grej och inte värsta seriösa liksom jag gör samma grab i alla hoppen inte så imponerande haha. men hoppas ni får lite underhållning. om det är någon som ser detta och bor i göteborg så maila mig så kanske man kan dra ihop något mer seriöst, det är ganska svårt att göra detta på 3 pers.