Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
snowboard längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SilverFisken_772" data-source="post: 494346"><p>Jag har själv en havoc 158 och är 190 lång väger dryga 90 kg, och nu är den alldeles för mjuk och kort. Men använde den så sent som förra året och kan säga att det funkade la men va ingen jätte hit.</p><p></p><p>Men om du inte växer mer eller ska lägga på dig allt för mkt extra vikt så tror ja säkert att den funkar bra. </p><p></p><p>När ja köpte brädan för 3 årsedan så var jag nog runt 180 som du är nu och det funka kanon var hur roligt som helst att åka då, åkte mest park och pist. Tror inte att han är så mycket att ha utanför pisten dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SilverFisken_772, post: 494346"] Jag har själv en havoc 158 och är 190 lång väger dryga 90 kg, och nu är den alldeles för mjuk och kort. Men använde den så sent som förra året och kan säga att det funkade la men va ingen jätte hit. Men om du inte växer mer eller ska lägga på dig allt för mkt extra vikt så tror ja säkert att den funkar bra. När ja köpte brädan för 3 årsedan så var jag nog runt 180 som du är nu och det funka kanon var hur roligt som helst att åka då, åkte mest park och pist. Tror inte att han är så mycket att ha utanför pisten dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
snowboard längd?
Tillbaka
Topp