Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard NOLL koll, nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickey" data-source="post: 1044978" data-attributes="member: 102174"><p>Köp en hjälm som passar bra och är hyfsar varm, så slipper du mössan. Har även för mig att mössa försämrar hjälmens funktion på något sätt, men härär jag ute på djupt vatten, känner jag. </p><p></p><p>Goggles ska sitta skönt tillsammans med hjälmen och ha ett brett synfält. Här kan du lägga extremt mycket pengar, men upp till 1000kr även här kommer att räcka långt. Det kostar alltid lite extra om du vill ha möjlighet att kunna byta lins också plus själva linsen såklart. Detta är ett måste när man ska åka en hel säsong, men eftersom du är nybörjare och kommer nog inte komma upp i extrems farter så borde en allväders lins (orange oftast) fungera till en början.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickey, post: 1044978, member: 102174"] Köp en hjälm som passar bra och är hyfsar varm, så slipper du mössan. Har även för mig att mössa försämrar hjälmens funktion på något sätt, men härär jag ute på djupt vatten, känner jag. Goggles ska sitta skönt tillsammans med hjälmen och ha ett brett synfält. Här kan du lägga extremt mycket pengar, men upp till 1000kr även här kommer att räcka långt. Det kostar alltid lite extra om du vill ha möjlighet att kunna byta lins också plus själva linsen såklart. Detta är ett måste när man ska åka en hel säsong, men eftersom du är nybörjare och kommer nog inte komma upp i extrems farter så borde en allväders lins (orange oftast) fungera till en början. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard NOLL koll, nybörjare
Tillbaka
Topp