Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Snowboard- och skid- läger i sommar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="REici" data-source="post: 534453" data-attributes="member: 51235"><p>Jag är pa säsong nere i Les Deuxe Alpes och har här hittat ett freestyle läger under sommaren! Upplägget verkar schysst med bra instruktorer och en stor park och det är bade for nuborjare och mer avancerade akare. Om det är nagon som är intresserad fick jag telefonnummret till han som haller i det.. Kan nog bli kul!</p><p></p><p>/Rebecka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="REici, post: 534453, member: 51235"] Jag är pa säsong nere i Les Deuxe Alpes och har här hittat ett freestyle läger under sommaren! Upplägget verkar schysst med bra instruktorer och en stor park och det är bade for nuborjare och mer avancerade akare. Om det är nagon som är intresserad fick jag telefonnummret till han som haller i det.. Kan nog bli kul! /Rebecka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Snowboard- och skid- läger i sommar!
Tillbaka
Topp