Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-paket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bifteksupernova" data-source="post: 505340"><p>Jag var in på hollywood i Göteborg får några dagar sedan ( www.hollywood.se ) och där hade dom ett snowboard-paket, där man fick både bräda och bindningar för 1300 ( tror jag, om jag kommer ihåg rätt så var det 1300, men det var billigt i alla fall ). Vad är det man får då? Får man skitgrejer eller får man tillräckligt bra grejer att klara sig på ett tag om man precis har börjat åka? För nu när jag precis har börjat åka känner jag inte för att slösa 15000 på utrusning som jag kommer att använda 2-3 gånger om året..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bifteksupernova, post: 505340"] Jag var in på hollywood i Göteborg får några dagar sedan ( www.hollywood.se ) och där hade dom ett snowboard-paket, där man fick både bräda och bindningar för 1300 ( tror jag, om jag kommer ihåg rätt så var det 1300, men det var billigt i alla fall ). Vad är det man får då? Får man skitgrejer eller får man tillräckligt bra grejer att klara sig på ett tag om man precis har börjat åka? För nu när jag precis har börjat åka känner jag inte för att slösa 15000 på utrusning som jag kommer att använda 2-3 gånger om året.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-paket
Tillbaka
Topp