Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-paket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kuske" data-source="post: 505397" data-attributes="member: 60709"><p>Ta hellre reda lite mer på vad det var för märke och modell på brädan och återkom här på forumet så du kan låta folk utvärdera paketet utifrån mer än bara priset.</p><p></p><p>Som sagt, om du bara åker kanske 2-3 gånger per år kanske det är väl så bra att köpa ett par egna skor och enbart hyra bräda när du väl ska åka. </p><p>MEN, alla skid och bräduthyrningar har tyvärr inte allt för fräscha brädor till förfogande vid uthyrning.. Framförallt är det skamligt dålig kvalité på just brädor. På skidsidan uppdateras det klart oftare runt om i skiduthyrningar i landet..</p><p></p><p>Sen tror jag inte en butik som Hollywood tar in vilket skräp som helst, så om det nu var det priset du nämnde tidigare (1300) så tycker jag nog du bör slå till. För om du nu åker 2-3 ggr per år så kommer den utrustningen säkert duga för de gånger du tar ut den i backarna.</p><p></p><p>Bara en tanke!</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kuske, post: 505397, member: 60709"] Ta hellre reda lite mer på vad det var för märke och modell på brädan och återkom här på forumet så du kan låta folk utvärdera paketet utifrån mer än bara priset. Som sagt, om du bara åker kanske 2-3 gånger per år kanske det är väl så bra att köpa ett par egna skor och enbart hyra bräda när du väl ska åka. MEN, alla skid och bräduthyrningar har tyvärr inte allt för fräscha brädor till förfogande vid uthyrning.. Framförallt är det skamligt dålig kvalité på just brädor. På skidsidan uppdateras det klart oftare runt om i skiduthyrningar i landet.. Sen tror jag inte en butik som Hollywood tar in vilket skräp som helst, så om det nu var det priset du nämnde tidigare (1300) så tycker jag nog du bör slå till. För om du nu åker 2-3 ggr per år så kommer den utrustningen säkert duga för de gånger du tar ut den i backarna. Bara en tanke! Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard-paket
Tillbaka
Topp