Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KoRnflakez" data-source="post: 259537" data-attributes="member: 68814"><p>Snowboard: Burton Royale '54 (05/06)</p><p>Bindningar: Burton Custom (05/06)</p><p>Snowboard2: World Industries (Gammal, Jibbing)</p><p>Bindningar2: Sims</p><p></p><p>Boots: Shaun White Boots (06/07)</p><p>Hjälm: Shaun White Red Trace (06/07)</p><p>Goggles: Oakley A-Frame (Fire-iridium + Blue-iridium) och dragon DX</p><p>Ryggskydd: Icetools</p><p></p><p>Jacka: Oakley (white atlas camo) inte puffy varianten (06/07)</p><p>Jacka2: Burton Vindjacka (05/06)</p><p>Byxor: Burton Ronin Cargo Pant (05/06)</p><p>Mössa: New Era, Capita, Analog osv osv.</p><p>Handskar: Warp</p><p></p><p>Kanske att man gillar burton en aning ;D</p><p>Bild på mina kläder finns på min sida.</p><p></p><p>Har märkt att det verkar vara många här som åker med hjälm.. gott val!</p><p>Ångrar inte ett dugg att jag köpte den typen av skyddsutrustning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KoRnflakez, post: 259537, member: 68814"] Snowboard: Burton Royale '54 (05/06) Bindningar: Burton Custom (05/06) Snowboard2: World Industries (Gammal, Jibbing) Bindningar2: Sims Boots: Shaun White Boots (06/07) Hjälm: Shaun White Red Trace (06/07) Goggles: Oakley A-Frame (Fire-iridium + Blue-iridium) och dragon DX Ryggskydd: Icetools Jacka: Oakley (white atlas camo) inte puffy varianten (06/07) Jacka2: Burton Vindjacka (05/06) Byxor: Burton Ronin Cargo Pant (05/06) Mössa: New Era, Capita, Analog osv osv. Handskar: Warp Kanske att man gillar burton en aning ;D Bild på mina kläder finns på min sida. Har märkt att det verkar vara många här som åker med hjälm.. gott val! Ångrar inte ett dugg att jag köpte den typen av skyddsutrustning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard setup
Tillbaka
Topp