Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till medelbra åkare (ta en titt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="highwayman" data-source="post: 834478" data-attributes="member: 117510"><p>Enligt mig är det ganska skit samma vilket märke och bräde du köper, så länge de inte är något specialbräde. Jag har aldrig sett nåt bräde som inte skulle funka i pisten, och vilken normal twintip som helst överlever offpist. Parken har ja inte så mycket erfarenhet av, men håller på åsikten att de flesta brädor funkar också i parken. Köp med andra ord en standardbräda enligt din längd så borde du ha det du behöver. </p><p></p><p>Bindningar har jag samma åsikt om, så länge du har ett par så klarar du det mesta. Vill du däremot ha snabbare på dem rekommenderar jag Flow- bindningar, de har en helt annan konstruktion än normala och därför skiljer de ur massan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="highwayman, post: 834478, member: 117510"] Enligt mig är det ganska skit samma vilket märke och bräde du köper, så länge de inte är något specialbräde. Jag har aldrig sett nåt bräde som inte skulle funka i pisten, och vilken normal twintip som helst överlever offpist. Parken har ja inte så mycket erfarenhet av, men håller på åsikten att de flesta brädor funkar också i parken. Köp med andra ord en standardbräda enligt din längd så borde du ha det du behöver. Bindningar har jag samma åsikt om, så länge du har ett par så klarar du det mesta. Vill du däremot ha snabbare på dem rekommenderar jag Flow- bindningar, de har en helt annan konstruktion än normala och därför skiljer de ur massan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till medelbra åkare (ta en titt)
Tillbaka
Topp