Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till medelbra tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 1001434" data-attributes="member: 28391"><p>Magne-Traction funkar utmärkt i snömodd. Om man är bekymrad över att kanterna skär för bra kan man bara runda av dem ordentligt ca 10-15 cm längst ut mot nos och tail.</p><p></p><p>Rome Gold är en grymt bra bräda. Förra årets Blue (som i princip är samma bräda) är dock snyggare tycker jag och även nästa års Gold är snyggare än årets. Smaksak såklart, men jag håller med om att Roxybrädorna generellt sett är rätt tjejklychiga i grafiken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 1001434, member: 28391"] Magne-Traction funkar utmärkt i snömodd. Om man är bekymrad över att kanterna skär för bra kan man bara runda av dem ordentligt ca 10-15 cm längst ut mot nos och tail. Rome Gold är en grymt bra bräda. Förra årets Blue (som i princip är samma bräda) är dock snyggare tycker jag och även nästa års Gold är snyggare än årets. Smaksak såklart, men jag håller med om att Roxybrädorna generellt sett är rätt tjejklychiga i grafiken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till medelbra tjej?
Tillbaka
Topp