Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard=totalt ute!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 3301" data-attributes="member: 10565"><p>Haschpulkan är död... länge leve hashpinnarna (twin-tips). Det går bara från en hype till en annan. Men visst fan är det skönt att snowboardåkarna är borta från backarna. Jag menar, inga sunkiga typer som sitter bakom backkrön, ingen som hoppar ut i barnbacken och landar på knattarna, ingen som klottrar på liftstolparna, ingen kö till Mc Donalds i Sälen. Fan vad skönt det har varit i år. Bättre lär det väl bli. </p><p>Bort med street, fram för knätofs. Nej men ska man vara lite seriös så bestod väl snowboardvågen av skatare och andra asfaltsblommor som tyckte det verkade coolt med snowboard. När de upptäckte att det var kallt om rumpan att sitta i backen och att det dessutom inte gick att dominera i fjällen som i förorten så tröttnade de väl. Kvar nu är väl de mer seriösa plankåkarna som faktiskt har intresse av att ÅKA snowboard. Jag tycker nog att resterande plankåkare är betydligt mer avslappnade än tidigare. Om inte annat så går det faktiskt att föra ett vettigt samtal med dem. </p><p>Dessutom anser nog jag att snowboard är oöverträffat i puder, suverän känsla, medan det är bra mycket fetare med lagg i pipen, framförallt telisar. </p><p></p><p>Klart slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 3301, member: 10565"] Haschpulkan är död... länge leve hashpinnarna (twin-tips). Det går bara från en hype till en annan. Men visst fan är det skönt att snowboardåkarna är borta från backarna. Jag menar, inga sunkiga typer som sitter bakom backkrön, ingen som hoppar ut i barnbacken och landar på knattarna, ingen som klottrar på liftstolparna, ingen kö till Mc Donalds i Sälen. Fan vad skönt det har varit i år. Bättre lär det väl bli. Bort med street, fram för knätofs. Nej men ska man vara lite seriös så bestod väl snowboardvågen av skatare och andra asfaltsblommor som tyckte det verkade coolt med snowboard. När de upptäckte att det var kallt om rumpan att sitta i backen och att det dessutom inte gick att dominera i fjällen som i förorten så tröttnade de väl. Kvar nu är väl de mer seriösa plankåkarna som faktiskt har intresse av att ÅKA snowboard. Jag tycker nog att resterande plankåkare är betydligt mer avslappnade än tidigare. Om inte annat så går det faktiskt att föra ett vettigt samtal med dem. Dessutom anser nog jag att snowboard är oöverträffat i puder, suverän känsla, medan det är bra mycket fetare med lagg i pipen, framförallt telisar. Klart slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard=totalt ute!?
Tillbaka
Topp