Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboard Tour/Skön puder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 460967" data-attributes="member: 29018"><p>Lite angående snöskor...</p><p>Splitboards är trevligare om man ska på iångre turer (framför allt om det är djup snö), det finns flera andra märken än Burton som har Splitboards. Burton hade tidigare sitt eget bindningssystem för sina splitboards. Det har inte de mer, de var dock marknadens bästa, men nu är det väl Voiles bindningar som gäller (som för övriga märken också). Om man inte vill köpa en ny splitboard, kan man såga en av sina gamla brädor, köpa ett split kit från Voile och ordna sin egen splitboard. Det är bra om man har en gammal bräda som är skapligt hård, den blir lite mer flexig när man har sågat itu den.</p><p></p><p>Tyvärr har jag ingen information om bra ställen och turer i Alperna, men jag hoppas att du ligger i för det skulle vara kul att få läsa en reseberättelse här på freeride.</p><p></p><p>Ride on,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 460967, member: 29018"] Lite angående snöskor... Splitboards är trevligare om man ska på iångre turer (framför allt om det är djup snö), det finns flera andra märken än Burton som har Splitboards. Burton hade tidigare sitt eget bindningssystem för sina splitboards. Det har inte de mer, de var dock marknadens bästa, men nu är det väl Voiles bindningar som gäller (som för övriga märken också). Om man inte vill köpa en ny splitboard, kan man såga en av sina gamla brädor, köpa ett split kit från Voile och ordna sin egen splitboard. Det är bra om man har en gammal bräda som är skapligt hård, den blir lite mer flexig när man har sågat itu den. Tyvärr har jag ingen information om bra ställen och turer i Alperna, men jag hoppas att du ligger i för det skulle vara kul att få läsa en reseberättelse här på freeride. Ride on, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboard Tour/Skön puder
Tillbaka
Topp