Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
snowboard undersökning mellan killar och tjejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JOH4N" data-source="post: 503678" data-attributes="member: 88021"><p>tjeena alla jibbare o andra sköna sliders <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>undrar hur de är mellan våra kvinnor o män i åkningen ^^</p><p>finns de seriösa tävlingar där både tjejer och killar tävlar.</p><p></p><p>Och jag har ju sett endel "brudar på bräda" men inte alls många i parken, hur är de med er finns de nåra som har lite grymt ös i sig? Jag antar efter min forsking att killar har gått in för denna sporten mer en tjejer men är de någon som vet vad mycket som skiljer åt och hår många fler elit åkare är killar?</p><p></p><p>tackar tackar för alla de svar ja får <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> // Gnäggiz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JOH4N, post: 503678, member: 88021"] tjeena alla jibbare o andra sköna sliders ;) undrar hur de är mellan våra kvinnor o män i åkningen ^^ finns de seriösa tävlingar där både tjejer och killar tävlar. Och jag har ju sett endel "brudar på bräda" men inte alls många i parken, hur är de med er finns de nåra som har lite grymt ös i sig? Jag antar efter min forsking att killar har gått in för denna sporten mer en tjejer men är de någon som vet vad mycket som skiljer åt och hår många fler elit åkare är killar? tackar tackar för alla de svar ja får ;) // Gnäggiz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
snowboard undersökning mellan killar och tjejer
Tillbaka
Topp