Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard-Uppmärksamhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ADouhan" data-source="post: 430295" data-attributes="member: 83930"><p>Håller med dig "snowboardeliten" , det är fler som byter till skidor och det kan ju också vara för att många ids inte börja lära sig snowboard eftersom att det är helt enkelt inte lika lätt i början...</p><p></p><p>skidor är ju på det sättet lättare i början för att du är mer "fri" om jag säger det så, om man tänker att du är ju i stort sätt helt fri med armar ben som man kan stödja sig med osv.... </p><p></p><p>själv åker jag bräda och tycker detär grymmt skönt å så tycker jag också med skidor det är minst lika kul och det är kul när alla kör tillsammans skido och snowboard åkare sen är det HELT olika hur folk tycker. Sen äre ju så fett snyggt när skidåkare gör sina korsade flippar och bios ojojoj ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ADouhan, post: 430295, member: 83930"] Håller med dig "snowboardeliten" , det är fler som byter till skidor och det kan ju också vara för att många ids inte börja lära sig snowboard eftersom att det är helt enkelt inte lika lätt i början... skidor är ju på det sättet lättare i början för att du är mer "fri" om jag säger det så, om man tänker att du är ju i stort sätt helt fri med armar ben som man kan stödja sig med osv.... själv åker jag bräda och tycker detär grymmt skönt å så tycker jag också med skidor det är minst lika kul och det är kul när alla kör tillsammans skido och snowboard åkare sen är det HELT olika hur folk tycker. Sen äre ju så fett snyggt när skidåkare gör sina korsade flippar och bios ojojoj ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard-Uppmärksamhet
Tillbaka
Topp