Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard-Uppmärksamhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Teku" data-source="post: 430394" data-attributes="member: 64515"><p>Först vill jag kommentera settermannen. </p><p></p><p>Jag förstår ingenting av det du säger.</p><p> Att utvecklingen gått förjävligt konstigt. Vadå förjävligt konstigt ?</p><p>Snowboardåkarna har langat cp dubbelflippar och galna miffade 1080 sen början av 90talet. Men allt eftersom utrustningen har utvecklats så har även möjligheten att göra tricken större och snyggare.</p><p>- helt apropå ingenting - Jag skulle vilja säga att snowboarden är så extremt mycket mer tekniskt än skidor. Tusentals ( inspirerad av svenska spel mannen ) tweakar kan göras på massa olika grab:ar. ( med riktiga namn ).</p><p></p><p>Nu blev det alldeles för flummigt. Hursomhelst så har snowboard utvecklingen gått åt "rätt" håll och förhoppningsvis så ter sig skidåkningen på samma sätt snart.</p><p></p><p>Sen vill jag kommentera Iconagenasdasdvsdf eller vad du nu kallar dig själv här på Freeride. </p><p></p><p>Jag tycker du borde läsa på lite innan du uttalar dig här på freeride när det gäller såna här "viktiga" frågor.</p><p>Dubbelflippar på skidor har också gjorts väldigt länge, dock inte i tävlingar eller dylikt.</p><p>Då det inte existerat en ( seriös ) skidscen innan 2000.</p><p></p><p>Men jag kan ju alltid ha fel. Travis och Benedek kanske langade dubbelflippar som 3åringar. Inte vet jag. Men om så vore fallet så skulle nog det kunna läsas/höras någonstans.</p><p></p><p>Aja, Jag vill inte vara en besserwisser och klaga.</p><p></p><p>Värna om snön !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Teku, post: 430394, member: 64515"] Först vill jag kommentera settermannen. Jag förstår ingenting av det du säger. Att utvecklingen gått förjävligt konstigt. Vadå förjävligt konstigt ? Snowboardåkarna har langat cp dubbelflippar och galna miffade 1080 sen början av 90talet. Men allt eftersom utrustningen har utvecklats så har även möjligheten att göra tricken större och snyggare. - helt apropå ingenting - Jag skulle vilja säga att snowboarden är så extremt mycket mer tekniskt än skidor. Tusentals ( inspirerad av svenska spel mannen ) tweakar kan göras på massa olika grab:ar. ( med riktiga namn ). Nu blev det alldeles för flummigt. Hursomhelst så har snowboard utvecklingen gått åt "rätt" håll och förhoppningsvis så ter sig skidåkningen på samma sätt snart. Sen vill jag kommentera Iconagenasdasdvsdf eller vad du nu kallar dig själv här på Freeride. Jag tycker du borde läsa på lite innan du uttalar dig här på freeride när det gäller såna här "viktiga" frågor. Dubbelflippar på skidor har också gjorts väldigt länge, dock inte i tävlingar eller dylikt. Då det inte existerat en ( seriös ) skidscen innan 2000. Men jag kan ju alltid ha fel. Travis och Benedek kanske langade dubbelflippar som 3åringar. Inte vet jag. Men om så vore fallet så skulle nog det kunna läsas/höras någonstans. Aja, Jag vill inte vara en besserwisser och klaga. Värna om snön ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard-Uppmärksamhet
Tillbaka
Topp