Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Snowboard Vs Skidklæder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitro_Kimmo" data-source="post: 509754" data-attributes="member: 89290"><p>Hej..</p><p></p><p>Har lite frågor till er andra snowboard/skid åkare!!</p><p></p><p>Jag børjade åka snowboard igen førra sæsongen efter många års uppehåll. Køpte bræda och nya klæder. Men blev så missførnøjd. Var kall,bløt och frøs hela dagarna. </p><p>Ær snowboard klæder bara mest stil? ingen funktion alls?</p><p></p><p>hadde detta</p><p></p><p>-Wesc jakob jacka (den blev helt bløt på insidan)</p><p>-billabong byxor. (kalla och læckte genom vatten/fukt)</p><p>-pro-tec hjælm (var kallt som bara den utan møssa)</p><p>-craft ubderstæll</p><p>-dr zipe googles (imma hela tiden)</p><p>-Salomon gore tex handskar (kalla)</p><p></p><p>Denna sæsongen har jag tatt och køpt mig varmare kit hoppas jag. Ska bli fint och prova dessa om några veckor. </p><p></p><p>- Bergans Nordkapp jacka</p><p>- Bergans Nordkapp Byxor</p><p>- Aclima Ultra ull 1:lager med puls værmare och luva</p><p>- Aclima thermo ull 2:lager</p><p>- 8848 fleece jacka før dom kallaste dagarna</p><p>- Phenix Norway alpin team handskar</p><p>- Sweet roorster hjælm</p><p>- Oakley Custom carbon/fire</p><p>- Bergans fleece halsværmare</p><p></p><p>Vad tror ni? Tror ni dagarna kan bli varmare denna sæsongen? kanske ser dumt ut med skidklæder på snowboard åkare.. men jag ær hellre varm och glad<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitro_Kimmo, post: 509754, member: 89290"] Hej.. Har lite frågor till er andra snowboard/skid åkare!! Jag børjade åka snowboard igen førra sæsongen efter många års uppehåll. Køpte bræda och nya klæder. Men blev så missførnøjd. Var kall,bløt och frøs hela dagarna. Ær snowboard klæder bara mest stil? ingen funktion alls? hadde detta -Wesc jakob jacka (den blev helt bløt på insidan) -billabong byxor. (kalla och læckte genom vatten/fukt) -pro-tec hjælm (var kallt som bara den utan møssa) -craft ubderstæll -dr zipe googles (imma hela tiden) -Salomon gore tex handskar (kalla) Denna sæsongen har jag tatt och køpt mig varmare kit hoppas jag. Ska bli fint och prova dessa om några veckor. - Bergans Nordkapp jacka - Bergans Nordkapp Byxor - Aclima Ultra ull 1:lager med puls værmare och luva - Aclima thermo ull 2:lager - 8848 fleece jacka før dom kallaste dagarna - Phenix Norway alpin team handskar - Sweet roorster hjælm - Oakley Custom carbon/fire - Bergans fleece halsværmare Vad tror ni? Tror ni dagarna kan bli varmare denna sæsongen? kanske ser dumt ut med skidklæder på snowboard åkare.. men jag ær hellre varm och glad:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Snowboard Vs Skidklæder
Tillbaka
Topp