Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard vs Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 123401" data-attributes="member: 43117"><p>"Jag skulle vilja ha era åsikter om vilket som är coolast"</p><p></p><p>Öhh när jag ser detta tänker jag direkt poser som köper typ armadaskidor, oakley wisdom och en girohjälm. Känns även igen hemifrån 08 området. Va åker du skidor?? De e ju snowboard som e coolast! Åker du ens snowboard?? Nä men de e as fett prova de engång på klassresan till romme...</p><p></p><p>ÅHHHH SUUUUUUUUCCCCCCKKKKKKK</p><p></p><p></p><p>Men men eftersom jag tycker vi alla ska vara snälla och om inte sånna här trådar fanns skulle freeride vara ett tråkigt ställe. Så svarar jag då vänligt:</p><p>TELEMARK E COOLAST!!!!!</p><p>Men tycker att du ska fortsätta åka bägge alternativt de du tycker bäst om..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 123401, member: 43117"] "Jag skulle vilja ha era åsikter om vilket som är coolast" Öhh när jag ser detta tänker jag direkt poser som köper typ armadaskidor, oakley wisdom och en girohjälm. Känns även igen hemifrån 08 området. Va åker du skidor?? De e ju snowboard som e coolast! Åker du ens snowboard?? Nä men de e as fett prova de engång på klassresan till romme... ÅHHHH SUUUUUUUUCCCCCCKKKKKKK Men men eftersom jag tycker vi alla ska vara snälla och om inte sånna här trådar fanns skulle freeride vara ett tråkigt ställe. Så svarar jag då vänligt: TELEMARK E COOLAST!!!!! Men tycker att du ska fortsätta åka bägge alternativt de du tycker bäst om.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboard vs Skidor
Tillbaka
Topp