Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 936717" data-attributes="member: 80520"><p>Jag har också svårt att tro att hon kommer märka någon skillnad på en split och en vanlig bräda, men hon verkar fortfarande tveksam. Dock har vi hittat en begagnad (vanlig) bräda här i swe som vi ska iväg och kolla på, om den är okej lär det bli två brädor. Då är ju tanken att den begagnade brädan blir mer att använda de dagarna det kan tänkas bli ev. piståkning och möjligen vid helt liftburen offpiståkning. Det är ingen high-end-bräda som vi har hittat direkt heller, mer en mellanklassbräda, men i och med att det kommer vara andrahandsvalet tror jag inte det är någon panik.</p><p></p><p>Det stämmer att du läst att den var favorit bland kvinnliga testare, för det har jag också läst nånstans! Eftersom vi ändå verkar komma in mer på diskussion om specifika brädor är det väl lika bra att jag börjar dra mig på det också.</p><p></p><p>Det verkade som att jag övertalat henne att skriva lite själv, så hon kommer svara på eget bevåg :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 936717, member: 80520"] Jag har också svårt att tro att hon kommer märka någon skillnad på en split och en vanlig bräda, men hon verkar fortfarande tveksam. Dock har vi hittat en begagnad (vanlig) bräda här i swe som vi ska iväg och kolla på, om den är okej lär det bli två brädor. Då är ju tanken att den begagnade brädan blir mer att använda de dagarna det kan tänkas bli ev. piståkning och möjligen vid helt liftburen offpiståkning. Det är ingen high-end-bräda som vi har hittat direkt heller, mer en mellanklassbräda, men i och med att det kommer vara andrahandsvalet tror jag inte det är någon panik. Det stämmer att du läst att den var favorit bland kvinnliga testare, för det har jag också läst nånstans! Eftersom vi ändå verkar komma in mer på diskussion om specifika brädor är det väl lika bra att jag börjar dra mig på det också. Det verkade som att jag övertalat henne att skriva lite själv, så hon kommer svara på eget bevåg :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Tillbaka
Topp