Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PastaTanten" data-source="post: 936742" data-attributes="member: 131495"><p>Okej, eftersom jag ska ha brädan känns det dumt att jag inte är med och ställer frågorna ><</p><p></p><p>Jag kan inte så mycket. Jag har alltid hyrt utrustning så det har aldrig blivit att jag satt mig in i vad jag åker på. Det jag kan säga om åkstil är väl att jag åker fort och hårt. Jag vet inte vad man ska använda för termer, men ibland när jag hyrt bräda har den varit för mjuk. Framför allt brukar bindningarna vara för mjuka. När jag åker ner för en brant vill jag ha ha full koll på brädan. Den ska vända när jag säger det och inte senare.</p><p></p><p>Jag hoppar och snurrar gärna när jag åker, men är inget av en parkjibbare. Jag har läst en del om splits och fastnat för K2 Panoramic. Jag vill helst inte ha en bräda som är directional eftersom jag gärna åket åt båda hållen. Jag har tittat på Voilé Mojo, men tyckte att den kändes klumpig. Vet inte om min magkänsla är någon expert i sammanhanget så jag lyssnar gärna på förslag!</p><p></p><p>Jag tror absolut att det kommer bli mycket turande i Japan så en split ska jag köpa, frågan är bara vilken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PastaTanten, post: 936742, member: 131495"] Okej, eftersom jag ska ha brädan känns det dumt att jag inte är med och ställer frågorna >< Jag kan inte så mycket. Jag har alltid hyrt utrustning så det har aldrig blivit att jag satt mig in i vad jag åker på. Det jag kan säga om åkstil är väl att jag åker fort och hårt. Jag vet inte vad man ska använda för termer, men ibland när jag hyrt bräda har den varit för mjuk. Framför allt brukar bindningarna vara för mjuka. När jag åker ner för en brant vill jag ha ha full koll på brädan. Den ska vända när jag säger det och inte senare. Jag hoppar och snurrar gärna när jag åker, men är inget av en parkjibbare. Jag har läst en del om splits och fastnat för K2 Panoramic. Jag vill helst inte ha en bräda som är directional eftersom jag gärna åket åt båda hållen. Jag har tittat på Voilé Mojo, men tyckte att den kändes klumpig. Vet inte om min magkänsla är någon expert i sammanhanget så jag lyssnar gärna på förslag! Jag tror absolut att det kommer bli mycket turande i Japan så en split ska jag köpa, frågan är bara vilken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Tillbaka
Topp