Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PastaTanten" data-source="post: 937951" data-attributes="member: 131495"><p>Jag har funderat en hel del och kollat priser. Hade varit fint med en Prior AMF men med tull och annat blir det lite väl dyrt. Venture helix verkade helt klart intressant, men jag hittade ingen återförsäljare i Europa. När man läser om den är den ganska lik K2 Panoramic, samma shape, men mycket svårare att få tag på. Den europeiska marknaden för splits är inge vidare och ska man köpa från andra sidan Atlanten räcker inte studentekonomin till...</p><p></p><p>Jag har hittat Panoramic för ett överkomligt pris så det blir nog den iaf. Nu är frågan bra om jag borde välja 158 eller 162? Jag kollade på mina boots och de är stl 43. Funderar på om det kan vara värt att köpa en 162 i och med att mina boots var större än jag trodde. Det är ju trots allt offpist jag ska åka med brädan så 25,4 borde inte vara för smalt.</p><p></p><p>Har hört precis det du skrev om bindningar. Det blir nog ett par Spark rd Burner, läste att de skulle vara relativt styva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PastaTanten, post: 937951, member: 131495"] Jag har funderat en hel del och kollat priser. Hade varit fint med en Prior AMF men med tull och annat blir det lite väl dyrt. Venture helix verkade helt klart intressant, men jag hittade ingen återförsäljare i Europa. När man läser om den är den ganska lik K2 Panoramic, samma shape, men mycket svårare att få tag på. Den europeiska marknaden för splits är inge vidare och ska man köpa från andra sidan Atlanten räcker inte studentekonomin till... Jag har hittat Panoramic för ett överkomligt pris så det blir nog den iaf. Nu är frågan bra om jag borde välja 158 eller 162? Jag kollade på mina boots och de är stl 43. Funderar på om det kan vara värt att köpa en 162 i och med att mina boots var större än jag trodde. Det är ju trots allt offpist jag ska åka med brädan så 25,4 borde inte vara för smalt. Har hört precis det du skrev om bindningar. Det blir nog ett par Spark rd Burner, läste att de skulle vara relativt styva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard vs. Splitboard?
Tillbaka
Topp