Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molnet" data-source="post: 408500" data-attributes="member: 46756"><p>Den som sæger "ni har ju Tacky" har uppenbarligen aldrig varit inne på tacky. Sæmre sida får man nog leta efter. Jag åker sjælv snowboard, tycker freeride ær en mycket bra sida, så jag hænger hær æven om merparten ær skidåkare. </p><p></p><p>Håller helt med om att skid- och snowboardværlden ær onødigt segregerad. Varfør ser man t.ex. næstan aldrig filmer dær de åker tillsammans eller med blandad åkning?</p><p>Varfør hålla till på olika sidor beroende på om man har 1 eller 2 brædor under føtterna? Åkningen bedrivs ju ændå på i stort sett identiska platser nu før tiden. </p><p></p><p>Kanske ær det bara så att det saknas någon i administrationen før freeride som saknar intresse før snowboard? Jag befaller frivilliga med tid øver att anmæla sig till ledningen :D </p><p></p><p>Trots allt ær de flesta delarna i forumet anvændbara før både snowboard- och skidåkare, det som saknas ær helt enkelt bara nyheter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molnet, post: 408500, member: 46756"] Den som sæger "ni har ju Tacky" har uppenbarligen aldrig varit inne på tacky. Sæmre sida får man nog leta efter. Jag åker sjælv snowboard, tycker freeride ær en mycket bra sida, så jag hænger hær æven om merparten ær skidåkare. Håller helt med om att skid- och snowboardværlden ær onødigt segregerad. Varfør ser man t.ex. næstan aldrig filmer dær de åker tillsammans eller med blandad åkning? Varfør hålla till på olika sidor beroende på om man har 1 eller 2 brædor under føtterna? Åkningen bedrivs ju ændå på i stort sett identiska platser nu før tiden. Kanske ær det bara så att det saknas någon i administrationen før freeride som saknar intresse før snowboard? Jag befaller frivilliga med tid øver att anmæla sig till ledningen :D Trots allt ær de flesta delarna i forumet anvændbara før både snowboard- och skidåkare, det som saknas ær helt enkelt bara nyheter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Tillbaka
Topp