Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 408655"><p>har inte sagt att du sagt ngt om mig. jag sa bara vad jag tyckte. och jag tar inte illa upp, men hajja att det är en skidsida, ingen snowboardsida. jag går inte in på ngt datorspelsforum o kräver att det ska postas massa tv-programs nyheter. varför inte? jo för att sidan är nischad efter datorspel, precis som freeride är nischad efter skidåkning. hörde du? SKIDÅKNING!!!</p><p></p><p>men om du redan vet vilka som är med fattar jag fan inte vad du dillar om. skitbra att dra upp en sak som du ändå inte ens behöver. säg att freeride då skulle rapportera om vilka som är med i x-games i snowboard. då har du fått som du ville, men du visste det redan, så du vill du har mer, ngt som du inte redan visste. jävla logiskt tänkande mannen. DESSUTOM, du skriver ju att du inte vet vilka som är med? så nu när jag såg det fattar jag ännu mindre vad fan du dillar om. vakna upp ur dina utopiadrömmar och fatta grep om verkligheten. shit..</p><p></p><p>slutligen: jag har INGET emot snowboardåkare. jag tkr ni (i alla fall de som är bra) åker snyggare än skidåkare och om jag kunde skulle jag åka bräda. det är inget personligt mot att ni har en bräda istället för två, jag är inte rädd att ni ska sno "min" sida som skidåkare, men hajja att ni får hitta andra sidor. det finns hur många som helst. tacky är en, transworld snowboarding har också en bra. om inte dom duger: GOOGLE IS YOUR FRIEND.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 408655"] har inte sagt att du sagt ngt om mig. jag sa bara vad jag tyckte. och jag tar inte illa upp, men hajja att det är en skidsida, ingen snowboardsida. jag går inte in på ngt datorspelsforum o kräver att det ska postas massa tv-programs nyheter. varför inte? jo för att sidan är nischad efter datorspel, precis som freeride är nischad efter skidåkning. hörde du? SKIDÅKNING!!! men om du redan vet vilka som är med fattar jag fan inte vad du dillar om. skitbra att dra upp en sak som du ändå inte ens behöver. säg att freeride då skulle rapportera om vilka som är med i x-games i snowboard. då har du fått som du ville, men du visste det redan, så du vill du har mer, ngt som du inte redan visste. jävla logiskt tänkande mannen. DESSUTOM, du skriver ju att du inte vet vilka som är med? så nu när jag såg det fattar jag ännu mindre vad fan du dillar om. vakna upp ur dina utopiadrömmar och fatta grep om verkligheten. shit.. slutligen: jag har INGET emot snowboardåkare. jag tkr ni (i alla fall de som är bra) åker snyggare än skidåkare och om jag kunde skulle jag åka bräda. det är inget personligt mot att ni har en bräda istället för två, jag är inte rädd att ni ska sno "min" sida som skidåkare, men hajja att ni får hitta andra sidor. det finns hur många som helst. tacky är en, transworld snowboarding har också en bra. om inte dom duger: GOOGLE IS YOUR FRIEND. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Tillbaka
Topp