Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ajsak" data-source="post: 462434" data-attributes="member: 86137"><p>Visst det vore as nice med mer snowboard nyheter, men jag kan också förstå att det inte kommer att hända om ingen som "jobbar" på fr tar tag i det. Nyheterna på tacky är det inget fel på. Forumet som är ganska dött där.</p><p></p><p>Det skulle vara kul med fler forum sektioner för snowboard här. Det enda vi har nu är ju snowboard delen och där skrivs det i princip bara om vilka brädor folk ska köpa. Det skulle vara kul med t.ex. delar av forumet, som för skidor;</p><p></p><p>Tävlingar och Event (för snowboard då)</p><p>Hopp & Tricks</p><p>Åkteknik</p><p></p><p>ja i princip allt som finns för skidor här på fr skulle kunna finnas för snowboard också. Det är inte så jobbigt att skapa några nya sektioner på ett forum. Skulle vara till grym hjälp för många tror jag och det skulle ju också skapa en del gemenskap mellan snowboardåkare och</p><p>skidåkare. Även om det är skillda sektioner är det ju fortfarande samma forum!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ajsak, post: 462434, member: 86137"] Visst det vore as nice med mer snowboard nyheter, men jag kan också förstå att det inte kommer att hända om ingen som "jobbar" på fr tar tag i det. Nyheterna på tacky är det inget fel på. Forumet som är ganska dött där. Det skulle vara kul med fler forum sektioner för snowboard här. Det enda vi har nu är ju snowboard delen och där skrivs det i princip bara om vilka brädor folk ska köpa. Det skulle vara kul med t.ex. delar av forumet, som för skidor; Tävlingar och Event (för snowboard då) Hopp & Tricks Åkteknik ja i princip allt som finns för skidor här på fr skulle kunna finnas för snowboard också. Det är inte så jobbigt att skapa några nya sektioner på ett forum. Skulle vara till grym hjälp för många tror jag och det skulle ju också skapa en del gemenskap mellan snowboardåkare och skidåkare. Även om det är skillda sektioner är det ju fortfarande samma forum! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboardåkare, protestera!
Tillbaka
Topp