snowboardbags

bloodypotatis

Ny medlem
snowboardbags
Känner att jag har ett litet behov av en snowboardbag nu när det ska ut och resas lite hit och dit. Men det gör verkligen inte att jag känner för att paya 1300 för en sådan, så jag kollade runt och hittade 2 schysta på top12s hemsida. En så kallad burton board sleeve och en dakine. nu kommer frågan

Är det skillnad mellan board sleeven och en vanlig snowboardbag? :)

Senast ändrad:
snowboardbags
jag skulle tro att boardsleeven inte har plats för för all övrig utrustning...men jag såg att top12 hade en "burton space pack" för 399kr...och det kan väl knappast anses som för dyrt...själv kör jag med en crazycreek boardbag som rymmer alla mina saker jag behöver för ca 1vecka i fjällen, och den var inte dyr, men riktigt bra och den håller än, trots att den användts en hel del...

snowboardbags
Jag sydde upp ett eget när jag var på Bali, 250 kronor, extremt slitstarkt och fick designa det helt själv. Helt klart det bästa boardcase´t jag sett för det priset.

Du ska inte till Indonesien snart eller har någon polare där?

boradsleeven är typ som tyg skydd man fäster runt brädan, knappt något man kan räkna som en boardbag.

ug1TYKTrduz9yVklhU3IEb-30.image.jpg

snowboardbags
indonesien? :P
Lät riktigt grymt det där med att designa en egen, lär dock gå på ganska mycket i den här delne av världen.

tack för svaren^^ känns som att det lutar mot att bli en dakine.

snowboardbags
Jag köpte en boardbag på stadium för 199 spänn, rea. I den rymmer jag 3 brädor, 3 par bindningar, ett par boots, 2 jackor och 2 brallor. Det enda jag saknar är hjul, men det får man la leva med.
Det är mitt tips.
/stoffe

Tillbaka
Topp