Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboardbrud letar vänner o boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="missis_eve" data-source="post: 482841" data-attributes="member: 79854"><p>Tjenare allihopa!</p><p>Jag har tänkt dra till St Anton i dagarna, just nu är jag i Kitzbühel men st anton lockar mer och jag har väl mer eller mindre bestämt mig för att lämna mitt boende här o söka mej dit istället. </p><p>Jag reser själv o tänkte kolla om någon har lust o mötas upp över en bärs eller så och vill ge mej lite tips på boende och jobb eller (SNÄLLA GODE GUD) erbjuda mig plats i lägenhet eller likande! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Oavsett om du har något att "erbjuda" eller inte vore de nice o möta lite nytt folk när jag kommer dit, hör jättegärna av dig!</p><p></p><p>Hoppas vi ses!</p><p>Eve</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="missis_eve, post: 482841, member: 79854"] Tjenare allihopa! Jag har tänkt dra till St Anton i dagarna, just nu är jag i Kitzbühel men st anton lockar mer och jag har väl mer eller mindre bestämt mig för att lämna mitt boende här o söka mej dit istället. Jag reser själv o tänkte kolla om någon har lust o mötas upp över en bärs eller så och vill ge mej lite tips på boende och jobb eller (SNÄLLA GODE GUD) erbjuda mig plats i lägenhet eller likande! :) Oavsett om du har något att "erbjuda" eller inte vore de nice o möta lite nytt folk när jag kommer dit, hör jättegärna av dig! Hoppas vi ses! Eve [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboardbrud letar vänner o boende i St Anton
Tillbaka
Topp