Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboardbrud letar vänner o boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="an2wan" data-source="post: 488792" data-attributes="member: 89401"><p>tjaa jag tänkte dra ner nu snart för att söka jobb och boende. Skulle vara riktigt nice om jag har ngn att leta boende och ev jobb med! 2 polare till mig drar ner den 17:e och dom har boende 2 första veckorna men inte ja..</p><p>Jag har tyvärr inga tips om boende el jobb men träffas gärna så vi leta ihop</p><p></p><p>Åker bräda festar och älskar att träffa nytt folk <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ha d</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="an2wan, post: 488792, member: 89401"] tjaa jag tänkte dra ner nu snart för att söka jobb och boende. Skulle vara riktigt nice om jag har ngn att leta boende och ev jobb med! 2 polare till mig drar ner den 17:e och dom har boende 2 första veckorna men inte ja.. Jag har tyvärr inga tips om boende el jobb men träffas gärna så vi leta ihop Åker bräda festar och älskar att träffa nytt folk :) ha d [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snowboardbrud letar vänner o boende i St Anton
Tillbaka
Topp