Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Snowboardbyxor som skidbyxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 214845" data-attributes="member: 16052"><p>Förr i tiden så var det bara brädåkare som grabbade men så är det ju inte längre. aterialet i handsken är ej gjord för att dras emot en stålkant med andra ord. Detta visar bara att tillverkaren är medveten om den dåliga hållbarheten men inte om att vad som pågår i dagens skidbackar. </p><p></p><p>Burtons byxor är grymt sköna och bra hållbarhet tycker jag. Mitt ena par har funkat i tio år men har nu krympt i midja(hahaha). Insidan vid fötterna saknar dock förstärkningar som skidåkare kan behöva men inte brädåkare, annars är de toppen. Placeringen på ventilationen kan också vara annorlunda då fartvinden oftast kommer från olika håll. Finns en lång tråd om just detta ämnet där 2-3 stycken av 60 visste att det var skillnad mellan skid o snowboardbyxor......</p><p></p><p></p><p>haha utter var en av de som visste sist också.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 214845, member: 16052"] Förr i tiden så var det bara brädåkare som grabbade men så är det ju inte längre. aterialet i handsken är ej gjord för att dras emot en stålkant med andra ord. Detta visar bara att tillverkaren är medveten om den dåliga hållbarheten men inte om att vad som pågår i dagens skidbackar. Burtons byxor är grymt sköna och bra hållbarhet tycker jag. Mitt ena par har funkat i tio år men har nu krympt i midja(hahaha). Insidan vid fötterna saknar dock förstärkningar som skidåkare kan behöva men inte brädåkare, annars är de toppen. Placeringen på ventilationen kan också vara annorlunda då fartvinden oftast kommer från olika håll. Finns en lång tråd om just detta ämnet där 2-3 stycken av 60 visste att det var skillnad mellan skid o snowboardbyxor...... haha utter var en av de som visste sist också..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Snowboardbyxor som skidbyxor?
Tillbaka
Topp