Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardens undergang är utlyst av schweizisk TV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 851756" data-attributes="member: 80557"><p>Jag tycker iof det är mest fishy varför TVn pushar temat sa hart - i värsta fall vill de snowboardingen nagot ont, och i bästa fall vill de bara pusha för hur bra och stort freeskiingen har blivit för att fa med det i OS o dyl.</p><p></p><p>Statistiken fran Schweiz tycker jag verkar stämma bra för Alpregionen (baserat pa intryck i parker att största andelen av aldern ca15-20 kör freeski), och Ofkast reffade ju till statistik fran SLAO för Sverige. </p><p></p><p>Da har vi med andra ord lärt oss att snowboardens framtid ligger i USAs händer och det kan ju inte vara sa daligt med tanke pa att de har pushat parker ganska bra tidigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 851756, member: 80557"] Jag tycker iof det är mest fishy varför TVn pushar temat sa hart - i värsta fall vill de snowboardingen nagot ont, och i bästa fall vill de bara pusha för hur bra och stort freeskiingen har blivit för att fa med det i OS o dyl. Statistiken fran Schweiz tycker jag verkar stämma bra för Alpregionen (baserat pa intryck i parker att största andelen av aldern ca15-20 kör freeski), och Ofkast reffade ju till statistik fran SLAO för Sverige. Da har vi med andra ord lärt oss att snowboardens framtid ligger i USAs händer och det kan ju inte vara sa daligt med tanke pa att de har pushat parker ganska bra tidigare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardens undergang är utlyst av schweizisk TV
Tillbaka
Topp