Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardens undergang är utlyst av schweizisk TV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helldude" data-source="post: 851770" data-attributes="member: 91830"><p>Jag tror inte snowboard håller på att dö ut, jag tror aldrig det kommer att göra det faktiskt.</p><p></p><p>Men det förutsätter att de som åker bräda också pushar för det och inte lever i sin egen bubbla som snowboard på många sätt är.</p><p></p><p>Framförallt tycker jag att fler åkare borde utbilda sig till lärare och börja jobba i dom mindre backarna i Sverige. Efterfrågan är ofta större än vad det finns lärare till och om ingen kan lära dom unga att åka så kommer dom att åka skidor istället och då lär snowboard dö ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helldude, post: 851770, member: 91830"] Jag tror inte snowboard håller på att dö ut, jag tror aldrig det kommer att göra det faktiskt. Men det förutsätter att de som åker bräda också pushar för det och inte lever i sin egen bubbla som snowboard på många sätt är. Framförallt tycker jag att fler åkare borde utbilda sig till lärare och börja jobba i dom mindre backarna i Sverige. Efterfrågan är ofta större än vad det finns lärare till och om ingen kan lära dom unga att åka så kommer dom att åka skidor istället och då lär snowboard dö ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardens undergang är utlyst av schweizisk TV
Tillbaka
Topp