Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboarders...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 37394" data-attributes="member: 31400"><p>jag åker bräda men stämmer ändå in i ironin.</p><p>jag har ju en digital men chansen att jag räddar ditt liv är inte stor.</p><p>det finns ju inte digitala spadar eller sonder än så jag vet inte hur det ska gå.</p><p>har aldrig varit med om en lavin, det har släppt fem minuter efter jag åkte på nordalsbranten i gränsen men jag är än så länge lyckosam. </p><p>har du några lavinerfarenheter eller.</p><p>och förresten har du träffat en sluskig långhårig brädåkare från luleå som heter hannes där borta i whistler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 37394, member: 31400"] jag åker bräda men stämmer ändå in i ironin. jag har ju en digital men chansen att jag räddar ditt liv är inte stor. det finns ju inte digitala spadar eller sonder än så jag vet inte hur det ska gå. har aldrig varit med om en lavin, det har släppt fem minuter efter jag åkte på nordalsbranten i gränsen men jag är än så länge lyckosam. har du några lavinerfarenheter eller. och förresten har du träffat en sluskig långhårig brädåkare från luleå som heter hannes där borta i whistler. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snowboarders...
Tillbaka
Topp