Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 263751" data-attributes="member: 53949"><p>Hallå hallå..</p><p>gjorde en kvick sökning här på forumet o hittade faktist ingen uppdaterad tråd om folks inställningar när man åker snöbräda så tänkte, varför inte starta en ny? (senaste jag hittade startade 2003, folk kanske har förändrats på 4 år)..</p><p>Om jag gör ett exempel (med mina egna inställningar) så kan ju ni andra följa det, here goes:</p><p></p><p><strong>Typ av åkning:</strong> Park/jibb</p><p><strong>Bräda:</strong> Burton Dominant 156 -06/07</p><p><strong>Bidningar:</strong> Burton Cartel</p><p><strong>Stance:</strong> +15 / -12</p><p><strong>Bindingsbredd:</strong> Max, uhm, 59cm tror jag</p><p><strong>Bindingsposition:</strong> Center</p><p><strong>Forwardlean:</strong> +1, av okänd anledning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 263751, member: 53949"] Hallå hallå.. gjorde en kvick sökning här på forumet o hittade faktist ingen uppdaterad tråd om folks inställningar när man åker snöbräda så tänkte, varför inte starta en ny? (senaste jag hittade startade 2003, folk kanske har förändrats på 4 år).. Om jag gör ett exempel (med mina egna inställningar) så kan ju ni andra följa det, here goes: [b]Typ av åkning:[/b] Park/jibb [b]Bräda:[/b] Burton Dominant 156 -06/07 [b]Bidningar:[/b] Burton Cartel [b]Stance:[/b] +15 / -12 [b]Bindingsbredd:[/b] Max, uhm, 59cm tror jag [b]Bindingsposition:[/b] Center [b]Forwardlean:[/b] +1, av okänd anledning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Tillbaka
Topp