Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 500203" data-attributes="member: 67983"><p>jag tycker det är lite smått onödigt att ha den här tråden, skriv det i 08/09 utrustningstråden eller nått istället, eller ska vi skidåkare göra en liknande tråd skulle det typ bli</p><p></p><p></p><p>Typ av¨åkning: park pipe</p><p>Skidor: Völkl Wall 169</p><p>Bindningar: marker griffon</p><p>Monterat: Mitten </p><p>Monteringstyp(?): true center</p><p></p><p></p><p>kul läsning? nae inte direkt, sorry om jag hatar lite men är smått trött och grinig, men man tycker ju att det finns säkert någon liknande tråd som är uppdaterad nyligen som ni hade kunnat rulla vidare på <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 500203, member: 67983"] jag tycker det är lite smått onödigt att ha den här tråden, skriv det i 08/09 utrustningstråden eller nått istället, eller ska vi skidåkare göra en liknande tråd skulle det typ bli Typ av¨åkning: park pipe Skidor: Völkl Wall 169 Bindningar: marker griffon Monterat: Mitten Monteringstyp(?): true center kul läsning? nae inte direkt, sorry om jag hatar lite men är smått trött och grinig, men man tycker ju att det finns säkert någon liknande tråd som är uppdaterad nyligen som ni hade kunnat rulla vidare på :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Tillbaka
Topp