Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 822171" data-attributes="member: 90666"><p>Jag tar och uppdaterar här lite med mina trevliga uppgifter.</p><p></p><p>Typ av åkning: Park/urban</p><p>Bräda: Step Child Jib Stick 153</p><p>Bidningar: Technine Timbro</p><p>Stance: +12/-12</p><p>Bindingsbredd: 64 cm</p><p>Bindingsposition: Center/twin eller vad ni vill kalla det.</p><p>Forwardlean: 0</p><p></p><p>Jag är 185 cm lång för övrigt! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 822171, member: 90666"] Jag tar och uppdaterar här lite med mina trevliga uppgifter. Typ av åkning: Park/urban Bräda: Step Child Jib Stick 153 Bidningar: Technine Timbro Stance: +12/-12 Bindingsbredd: 64 cm Bindingsposition: Center/twin eller vad ni vill kalla det. Forwardlean: 0 Jag är 185 cm lång för övrigt! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardinställningar
Tillbaka
Topp