Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrippaz" data-source="post: 61687" data-attributes="member: 37635"><p>Jag har varit och kollat på den. Och kom en version som är 166 två andra färger (grön, grå) som enligt försäljare ej var planerat ifrån början.</p><p></p><p>Han rekomenderade också 166, så det får nog bli en sådan..</p><p>Men vadå är det dåligt glid när det börjar bli plant?</p><p></p><p>Och angående bindningarna.</p><p>Dom skor jag testade var storlek 43, 28cm. Och dessa skulle tydligen passa med mediumbindningar. Han sa att det är bra att ligga så nära skiftet som möjligt, för att då sitter det tight. Ifall jag skulle välja Large så skulle det inte bli lika tight. Eftersom jag ligger precis efter skiftet.</p><p>Är det så det ligger till, eller ska jag välja large?</p><p></p><p>//chrippaz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrippaz, post: 61687, member: 37635"] Jag har varit och kollat på den. Och kom en version som är 166 två andra färger (grön, grå) som enligt försäljare ej var planerat ifrån början. Han rekomenderade också 166, så det får nog bli en sådan.. Men vadå är det dåligt glid när det börjar bli plant? Och angående bindningarna. Dom skor jag testade var storlek 43, 28cm. Och dessa skulle tydligen passa med mediumbindningar. Han sa att det är bra att ligga så nära skiftet som möjligt, för att då sitter det tight. Ifall jag skulle välja Large så skulle det inte bli lika tight. Eftersom jag ligger precis efter skiftet. Är det så det ligger till, eller ska jag välja large? //chrippaz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardköp
Tillbaka
Topp