snowboardköp
Hejsan, jag är ny här och söker lite råd angående mitt kommande snowboardköp
Jag har åkt i kanske 5-6 år och har nu förbrukat min andra bräda.
Det blir en hel del åkande nu och jag skulle gärna vilja hinna med att köpa den i veckan så det är ganska brådis, jag har inga planer på att lägga ut mer än 4000 på bräda+bindningar och jag tänkte höra om ni har några kommentarer angående paketen jag väljer mellan.
Det jag söker är en bräda som funkar fint för både parken och åkning (in och off-pist).
Mina alternativ är för närvarande följande, kom gärna med andra förslag
Extrem E-Line Pro 160 + Extrem Exciter bindningar
Salomon Shade någonstans runt 160 + Salomon SP1 bindningar
båda erbjudandena kommer ifrån stadium vilket känns ganska b men det är den enda affär jag känner till som ligger såpass nära att jag kan åka dit och köpa det inom en snar framtid.
Tacksam för svar, /Pontus
Jag har åkt i kanske 5-6 år och har nu förbrukat min andra bräda.
Det blir en hel del åkande nu och jag skulle gärna vilja hinna med att köpa den i veckan så det är ganska brådis, jag har inga planer på att lägga ut mer än 4000 på bräda+bindningar och jag tänkte höra om ni har några kommentarer angående paketen jag väljer mellan.
Det jag söker är en bräda som funkar fint för både parken och åkning (in och off-pist).
Mina alternativ är för närvarande följande, kom gärna med andra förslag
Extrem E-Line Pro 160 + Extrem Exciter bindningar
Salomon Shade någonstans runt 160 + Salomon SP1 bindningar
båda erbjudandena kommer ifrån stadium vilket känns ganska b men det är den enda affär jag känner till som ligger såpass nära att jag kan åka dit och köpa det inom en snar framtid.
Tacksam för svar, /Pontus