Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martinaaa" data-source="post: 181701" data-attributes="member: 55283"><p>www.girliecamps.com i Åre</p><p>vi var tre olika grupper indelade efter nivå. ( lite väl många i varja grupp tycker jag) Vi tränade ganska mkt grunder typ att bli riktigt säkra på fakie, ollie, nosepress mm Kom överens ganska bra i gruppen om vad vi ville göra. Ibland delade vi på oss när några ville vara i parken och andra inte. skulle åkt helikopter en dag, men det blev inte av. så det va ju ingen offpist direkt.</p><p></p><p>Nu vet inte jag hur det gick till för nybörjarna, vi andra åkte ju inte med dem. men jag tror de lärde sig väldigt snabbt eftersom att dt bara var 3 stycken!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martinaaa, post: 181701, member: 55283"] www.girliecamps.com i Åre vi var tre olika grupper indelade efter nivå. ( lite väl många i varja grupp tycker jag) Vi tränade ganska mkt grunder typ att bli riktigt säkra på fakie, ollie, nosepress mm Kom överens ganska bra i gruppen om vad vi ville göra. Ibland delade vi på oss när några ville vara i parken och andra inte. skulle åkt helikopter en dag, men det blev inte av. så det va ju ingen offpist direkt. Nu vet inte jag hur det gick till för nybörjarna, vi andra åkte ju inte med dem. men jag tror de lärde sig väldigt snabbt eftersom att dt bara var 3 stycken! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardutbildning
Tillbaka
Topp