Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Snowracer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton91" data-source="post: 242532" data-attributes="member: 68667"><p>Eftersom du måste montera en cykelkrona kan du vinkla styret som du vill.</p><p></p><p>Men jag tycker att du ska göra som jag gjort. Jag tog en krona och styre från en "barn bmx". Jag skaffade ett rör som är lite tjockare än de som sitter håler i ratten och skidan där i början. Sen drog jag bara fast kronan med den fästanordning som finns på kronans "Pinne" i röret.</p><p></p><p>Jag vet även några som gjort så här. Ta då lite olika rör (ca 5 cm långa) i olika dimensioner och trä utanpå det ursprungliga röret tills det är lika tjockt som innermåttet på kronans hål. Sen är det bara att skruva fast me de skruvarna som finns på kronan.</p><p></p><p>Persoligen tycker jag att du ska välja ett litet styre och krona som jag gjort pga det är enklare och snyggare. De andra ser så stora ut. Om du ska göra så tycker jag att du ska höja hela snöräääcern.</p><p></p><p>Lycka till, anton*!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton91, post: 242532, member: 68667"] Eftersom du måste montera en cykelkrona kan du vinkla styret som du vill. Men jag tycker att du ska göra som jag gjort. Jag tog en krona och styre från en "barn bmx". Jag skaffade ett rör som är lite tjockare än de som sitter håler i ratten och skidan där i början. Sen drog jag bara fast kronan med den fästanordning som finns på kronans "Pinne" i röret. Jag vet även några som gjort så här. Ta då lite olika rör (ca 5 cm långa) i olika dimensioner och trä utanpå det ursprungliga röret tills det är lika tjockt som innermåttet på kronans hål. Sen är det bara att skruva fast me de skruvarna som finns på kronan. Persoligen tycker jag att du ska välja ett litet styre och krona som jag gjort pga det är enklare och snyggare. De andra ser så stora ut. Om du ska göra så tycker jag att du ska höja hela snöräääcern. Lycka till, anton*! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Snowracer
Tillbaka
Topp