Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Snus & hälsa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 365915" data-attributes="member: 40931"><p>Japp. Slutade snusa i februari. Var sjukt jobbigt. Men märkte direkt att pulsen sjönk...</p><p></p><p>Bara en sån sak..</p><p></p><p>Så börja inte, om du inte redan är fast. Och om du bara hobbysnusar råder jag dig att lägga ner direkt... det är helt enkelt inte värt det. För en vacker dag kommer du också komma till den punkten när du inte vill hålla på länge. Och då är det så jävla skitjobbigt att sluta, om du ens lyckas.</p><p></p><p>Och till er som säger att det är gott. Ja det är gott... i några år, sen tycker jag att man inte känner av snusen alls. Man bara måste ju ha den där för att stilla beroendet. Man är ju tom så van vid smaken att den typ inte smakar någonting...</p><p></p><p>När jag sitter här och skriver detta nu så börjar det klia lite i fingrarna och jag börjar grunna på, att hur gott vore det inte med en snus... Man är ju fucked for life av detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 365915, member: 40931"] Japp. Slutade snusa i februari. Var sjukt jobbigt. Men märkte direkt att pulsen sjönk... Bara en sån sak.. Så börja inte, om du inte redan är fast. Och om du bara hobbysnusar råder jag dig att lägga ner direkt... det är helt enkelt inte värt det. För en vacker dag kommer du också komma till den punkten när du inte vill hålla på länge. Och då är det så jävla skitjobbigt att sluta, om du ens lyckas. Och till er som säger att det är gott. Ja det är gott... i några år, sen tycker jag att man inte känner av snusen alls. Man bara måste ju ha den där för att stilla beroendet. Man är ju tom så van vid smaken att den typ inte smakar någonting... När jag sitter här och skriver detta nu så börjar det klia lite i fingrarna och jag börjar grunna på, att hur gott vore det inte med en snus... Man är ju fucked for life av detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Snus & hälsa
Tillbaka
Topp