Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Snus & hälsa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lp91" data-source="post: 826317" data-attributes="member: 68590"><p>Okej, fel ordval där. Men det skrivs så jäkla mycket kring det, och det verkar som att hälften är för och hälften emot. Jag menar, tänk om mr.reinfeldt skulle läsa denna tråden! xD </p><p>Minns när snuskylarna var hälften av dagens storlek, och när konsum fortfarande existerade. Sa vid den tiden att jag aldrig skulle snusa, och nu sitter jag där. Började när jag var 17, och det må vara nåt av det dummaste jag gjort. Slutade i en vecka, men började igen lika fort. Det är ju så jäävla gott!</p><p></p><p>Ursäkta för mina mysko inlägg, men nånstans måste man ju bara skriva av sig, när det kommer upp ett så "intressant" och omtalat ämne.. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lp91, post: 826317, member: 68590"] Okej, fel ordval där. Men det skrivs så jäkla mycket kring det, och det verkar som att hälften är för och hälften emot. Jag menar, tänk om mr.reinfeldt skulle läsa denna tråden! xD Minns när snuskylarna var hälften av dagens storlek, och när konsum fortfarande existerade. Sa vid den tiden att jag aldrig skulle snusa, och nu sitter jag där. Började när jag var 17, och det må vara nåt av det dummaste jag gjort. Slutade i en vecka, men började igen lika fort. Det är ju så jäävla gott! Ursäkta för mina mysko inlägg, men nånstans måste man ju bara skriva av sig, när det kommer upp ett så "intressant" och omtalat ämne.. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Snus & hälsa
Tillbaka
Topp