Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snus Till Usa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jolm" data-source="post: 1028195" data-attributes="member: 87189"><p>Hallaj, skall åka till USA i januari. Har googlat lite på snus och hur mycket man får ta med sig, en stock verkar gälla som "personligt bruk". Vet att det finns ett fåtal ställen som säljer svenskt snus och att dem har egna crap kopior, samt att man kan beställa och liknande men orkar varken leta eller krångla med detta då jag kommer röra på mig en hel del. </p><p></p><p>Tänkte försöka ta med mig 5 stockar hemifrån för enkelhetens skull.</p><p></p><p>Nu till saken, tror ni att det är några problem att ta dem i bagaget man checkar in? Att dom öppnar väskan i tullen os.v.? Eller är handbagage bättre? Typ dela upp några stockar i varje?</p><p></p><p>Någon som har forslat över mer än en stock innan som har "erfarenhet" eller haft problem med intag av snus till US?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jolm, post: 1028195, member: 87189"] Hallaj, skall åka till USA i januari. Har googlat lite på snus och hur mycket man får ta med sig, en stock verkar gälla som "personligt bruk". Vet att det finns ett fåtal ställen som säljer svenskt snus och att dem har egna crap kopior, samt att man kan beställa och liknande men orkar varken leta eller krångla med detta då jag kommer röra på mig en hel del. Tänkte försöka ta med mig 5 stockar hemifrån för enkelhetens skull. Nu till saken, tror ni att det är några problem att ta dem i bagaget man checkar in? Att dom öppnar väskan i tullen os.v.? Eller är handbagage bättre? Typ dela upp några stockar i varje? Någon som har forslat över mer än en stock innan som har "erfarenhet" eller haft problem med intag av snus till US? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snus Till Usa
Tillbaka
Topp